četrtek, 3. januar 2013

Intervent preprečil požar v banki

Sintal Kočevje

Varovali smo 15. obkolpski mednarodni rekreacijsko-turistični tek. Sklenili smo nekaj pogodb za priklop alarmnega sistema, opravljanje intervencij in izvajanje rednih servisnih pregledov. Varnostniki v trgovinah so preprečili nekaj tatvin. Naš intervent je preprečil začetni požar v bančni poslovalnici v Kočevju. 

Sejem zbral politični in gospodarski vrh

Sintal Celje

Na Celjskem smo uspešno varovali več kot 40 prireditev. Nekatere od njih so precej odmevne, denimo Mednarodni obrtni sejem, kjer se zbere veliko obiskovalcev, gospodarstvenikov in predstavnikov političnega vrha. Kot vedno pa smo redni ''gost'' na vseh rokometnih in košarkaških dogodkih. Da nismo družba, ki varuje le prireditve, dokazujemo s številnimi novimi naročniki, ki nam zaupajo varovanje svojih podjetih in domov.
Poskrbeli smo tudi za varnost Mednarodnega obrtnega sejma v Celju.

Nadgrajevanje

Sintal Maribor

Kljub odsotnosti večjih gradbenih projektov na našem območju smo imeli v preteklem trimesečju na področju protivlomnih sistemov polne roke dela. Ob nekaterih novih naročnikih nam je zaupanje ponovno izkazalo veliko dosedanjih, pri katerih smo s sistemi tehničnega varovanja opremili nove poslovne enote ali nadgradili obstoječe sisteme. Tako smo z varnostnimi sistemi opremili Casino na Ptuju, več enot Kmetijske zadruge Ptuj, Pikapolonico, JYSK in Quadro. Ponovno smo varovali prireditev ob tradicionalnem Svečinskem kmečkem prazniku, noč kubanske glasbe v Mariboru in pričeli z varovanjem Casinoja Mond v Šentilju. Najnovejša pridobitev podjetja je novo parkirišče za zaposlene, saj je ob širitvi voznega parka postalo obstoječe premajhno.

Zaposlitev dobilo šest novih sodelavcev

Sintal v Prekmurju in Prlekiji

Varovali smo kmetijsko-živilski sejem Agra in več manjših prireditev. Fizično varovanje svojih objektov sta nam zaupala Kemo v Puconcih in Radenska. Zaradi povečanega obsega dela smo zaposlili šest sodelavcev.

Kvalifikacije s 174 varnostniki


Sintal v Ljubljani z okolico

Sezona koncertov, sejmov, tekem je bila pestra tudi za Sintalove varnostnike. Varovane prireditve so bile raznolike, od celomesečne predstavitve novih izdelkov Ferrarija in Ducatija na Petrolovih servisih, Festivala nakupov in zabave v BTC in tekem Lige prvakinj v Stožicah do koncerta Modrijanov v City parku.

Sintalovi protokolarni varnostniki in varnostnice

Varovanje športnih prireditev

Varovali smo precej velikih prireditev, na kvalifikacijski tekmi med Slovenijo in Švico je na primer za red skrbelo kar 174 naših varnostnikov. 

Povečali smo obseg fizičnega varovanja za naročnika Hypo Alpe Adria banka, naši varnostniki pa po novem redno varujejo tudi Banko Koper in domžalski medgeneracijski center Bistrica.

Sisteme tehničnega varovanja smo vgradili na novih objektih Unicredit banke, Delavske hranilnice, OMV Slovenija in Spara Slovenija, posodobili pa smo tudi varnostne sisteme na objektih Javnega podjetja VO-KA. Sisteme smo montirali še v kamniškem sodišču, vrtcu v Trzinu, Bioplusu, Fragmatu v Cerknici in na novem oddelku Tomografa v Univerzitetnem kliničnem centru v Ljubljani.

Intervju: Milan Hojnik

Vrhunski proizvod narave

Milan Hojnik,
direktor podjetja Radenska d.d.

V osemnajstih desetletjih, odkar je vizionarski doktor Karl Henn "odkril" plemenito vodo v Radencih, je Radenska s tremi srci v Sloveniji in prek meja dosegla malodane kultni status.  


V podjetju Radenska d.d. se zavedajo, da imajo v rokah izjemno darilo narave. Kot dobri gospodarji hkrati poskrbijo, da bo voda neoporečna tudi v prihodnje, in za to, da to bogastvo narave pretočijo v tržno zanimive oblike. Pogovarjali smo se z direktorjem Milanom Hojnikom, ki je direktorske vajeti prevzel lani.

Na katere pijače prisegate v prazničnem času? Je to Radenska s tremi srci ali v zimskem mrazu vendarle bolj prija kozarec kuhanega vina? 
Radenska Classic je vedno prava izbira. Ima pa Radenska v svojem portfelju vrsto proizvodov, ki "pašejo" tudi v zimskem času, kot na primer Radenska Plus, Oaza, sadne pijače ACE, Ledeni čaji in seveda negazirana naravna mineralna voda Radenska Naturelle.
Radenska na praznični mizi ob svečanem obedu – bi rekli, da je to običaj Slovencev?


V portfelju podjetja Radenska d.d. je vrsta pijač.
Radenska je sinonim za kakovost in vrhunska vsebina je potrjena z mnogimi kliničnimi študijami in priznanji tako doma kot v tujini. Lahko smo ponosni, da je narava prav v našem koncu Slovenije ustvarila vrhunski proizvod, ki ga s ponosom postavimo na mizo v kateremkoli času in ob kakršnikoli priložnosti.

Voda iz izvirov, kjer Radenska polni pijače, je izjemno kakovostna, menda jo pred zunanjimi vplivi ščitijo praktično neprepustne glinene plasti. Torej vas ujme, ki so divjale po Sloveniji v začetku novembra, niso prizadele? Kaj pa lahko vpliva na kakovost vode; katerih zunanjih vplivov se bojite?
Res je, vode v radenskem vrelčnem območju so zavarovane pred zunanjimi vplivi z neprepustnimi glinenimi plastmi. Ujme, ki so divjale po Sloveniji, nimajo na prepustnost glinenih plasti nobenih vplivov. Na kakovost bi lahko imeli vpliv tektonski premiki, ki bi trajno vplivali na položaj vodonosnikov in s tem tudi na vsebino samo. Ne glede na to, da poznamo strukturo zemeljskih plasti, ki se nahajajo nad vodnimi viri, redno spremljamo kakovost našega bogastva tako v lastnih laboratorijih kot tudi v zunanjih institucijah. Kakršnakoli sprememba v sestavi vode bi pomenila alarm, ki pa ga na srečo do sedaj še ni bilo. 


Polnilnica Radenske v Radencih


Navezujoč se na prejšnje vprašanje - ali je nemara večja grožnja kot okoljski vplivi huda konkurenca? Kakšna je pozicija izdelkov Radenske med ponudniki pijač danes? S kakšnimi prijemi, strategijo se spopada s hudo konkurenco na tem trgu? 
Konkurenčni boj je na trgu iz dneva v dan večji in izrazit prav na področju brezalkoholnih pijač in embaliranih voda. Določena mera konkurence je potrebna, saj sili podjetja v nenehni razvoj in v zagotavljanje vrhunske kakovosti. Radenska pri razvoju proizvodov in tehnologij stopa v korak s svetovnimi trendi. Osnovno vodilo razvoja izdelkov Radenske je zagotoviti po vsebini vrhunski proizvod, pripravljen po zahtevah in željah končnega potrošnika.

Osnovna sestavina v brezalkoholnih pijačah Radenske, ki je je tudi največ, je naravna mineralna ali izvirska voda. Pri pijačah je večkrat ravno ta sestavina, ki je ključna, premalo poudarjena, čeprav je je v pijačah od 90 do 95 odstotkov. Konkurenčne prednosti proizvodov, vsebino, tradicijo in kakovost poudarjamo tudi pri tržnem komuniciranju.


Voda radenska Naturelle
Kako Radenska stopa na sodobne trženjske in tržne poti? 
Pri tržnem komuniciranju in pri BTL (beyond trade line) aktivnostih imajo poleg klasičnih medijev čedalje večji pomen spletni mediji, predvsem Facebook, tudi YouTube, v pripravi je uporaba QR kod; vedno pa pri pripravi media plana upoštevamo ciljno skupino potrošnikov, ki jim namenjamo proizvod. Seveda pa ne zanemarjamo klasičnih trženjskih poti oz. medijev, saj za potrebe tržnega komuniciranja namenjamo 9% celotnih prihodkov.

Nekateri proizvajalci vode (npr. Evian) izdelujejo luksuzna pakiranja svojih vod za posebne priložnosti. Menite, da je steklenica radenske lepo darilo? 
Radenska je dovolj prestižna znamka, da je lahko tudi odlično darilo. V ekskluzivnem paketu skupaj s primernimi kozarci smo jo že uporabili za namen novoletnega obdarovanja.

Kateri so torej vaši prestižnejši izdelki? 
Nedvomno sta to Radenska Classic in Radenska Naturelle v stekleni embalaži prostornine 0,25, 0,5 in 0,75 litra. Osebno stavim na naši mineralni vodi v 0,75-litrski steklenici, kjer gladke linije embalaže predstavljajo čisto eleganco, ki si jo tako kakovostni vodi, kot sta Radenska Classic in Naturelle, tudi zaslužita.


Klasična radenska s tremi srci
Kot tudi sami pravite, je najboljša embalaža še vedno steklena. Bi svojim otrokom dali piti radensko iz plastenke? 
Svojemu otroku bi definitivno dal piti tudi pijačo iz plastenke. Najbolj seveda zaupam proizvodom Radenske, ker plastenke izdelujemo sami in imamo vhodni material in tehnološki postopek izdelave pod strogim nadzorom lastnih in zunanjih laboratorijev.

Ob imenovanju ste dejali, da če je prodaja dobra, so zadovoljni tako lastnik kot zapos-leni. Kaj pa obratno, je moč zadovoljstvo zaposlenih prevesti v poslovno uspešnost?
Dejstvo je, da uspešnega podjetja brez dobrih in zadovoljnih sodelavcev ni. Pravijo, da so zapos-leni poleg blagovnih znamk največje bogastvo podjetja. To nedvomno drži tudi za Radensko, zato kaže prav njim v letih, ki so pred nami, posvetiti največ pozornosti. Radenske brez enih ali drugih ne bi bilo oz. bi bila, če že drugo ne, povsem drugačna.

Kaj podjetju pomenita varovanje, varnost? Kako ocenjujete sodelovanje s Sintalom?
Nedvomno je varovanje in posledično varnost podjetja eno izmed pomembnih vprašanj v vseh podjetjih, še posebej pa v tistih, kjer izkoriščamo naravna bogastva in jih spreminjamo v kakovostne izdelke, ki jih ponujamo potrošnikom. S Sintalom smo začeli sodelovati v septembru letošnjega leta, glede na ugled vašega podjetja pa sem prepričan, da bo sodelovanje odlično.


pogovarjal se je Grega Zakrajšek

četrtek, 27. december 2012

Varnost pred žeparji: Tatinska torba


Zmikavti si naše imetje pogosto prilastijo na mestih, kjer je veliko ljudi. Njihove taktike so premetene, eno od njih razkriva video: 





Video: Tat mimogrede in neopazno ukrade torbo v restavraciji

Vas zanima, kako povečati varnost svojega premoženja in se ubraniti žeparjev?

sreda, 12. december 2012

Leto ohranjanja kondicije


Iz časopisa Sintalček: Predsednik uprave koncerna Sintal mag. Robert Pistotnik ob koncu leta 2012 o uspehih in prihodnosti koncerna Sintal


Mag. Robert Pistotnik,
predsednik uprave koncerna Sintal
Letošnje leto je bilo v Sintalu leto ohranjanja kondicije. Pogosto v športnem duhu opišem stanje, v katerem se nahajamo. Če smo pred leti tekli po ravnem in nam je vsem dobro šlo, smo sedaj na klancu. Zasopihani se ustavljajo. V Sintalu imamo polna pljuča zraka, tekli bomo do vrha klanca in še naprej. 

Sintal je še vedno edino podjetje v Sloveniji, ki lahko izvaja storitve varovanja na celotnem območju Slovenije brez podizvajalcev. Uspešno se razvijamo tudi na področju upravljanja stavb. Načrtujemo širitev v vzporedne dejavnosti varovanja in upravljanja stavb, tudi z možnostjo nakupa uglednih slovenskih podjetij. 

Sintal je eden izmed največjih zasebnih delodajalcev v Sloveniji. Naš kolektiv šteje preko 1900 redno zaposlenih sodelavcev in na to smo lahko upravičeno ponosni, zlasti v teh časih. Naše dobro delo naročniki nagradijo z zaupanjem, ki ga skupaj gradimo že enaindvajset let. Dragi sodelavci, za prispevke pri gradnji našega skupnega mozaika zaupanja se vam zahvaljujem, vem, da nam bo skupaj uspevalo tudi v bodoče.  

Tako kot vsako leto smo tudi letos v našem kolektivu izbrali sodelavce, ki so se s svojim delom, prizadevnostjo in z zgledom vsem ostalim še posebej izkazali. To so ambasadorji Sintala in zaslužili so si priznanje, ki smo jim ga izkazali na novoletnem sprejemu v Mestnem gledališču ljubljanskem.

Na prihodnost gledamo z optimizmom, saj nam ob strani stojite vi, spoštovani naročniki naših storitev. Iskrena hvala za vaše zaupanje. Obljubljam vam, da se bomo za vaše zaupanje še bolj trudili tudi v bodoče.

Bralcem našega časopisa želim vesele božične praznike in srečno, predvsem pa varno prihodnje leto.


mag. Robert Pistotnik 
predsednik uprave koncerna Sintal

torek, 27. november 2012

Sintalov nasvet: Izognimo se kraji torbice ali denarnice

Žeparji izkoriščajo nepozornost
svojih žrtev.

Žeparji in tatovi torbic izvedejo večino kaznivih dejanj na mestih, kjer je veliko ljudi. Večina jih za žrtve izbere ženske, ker je torbico lažje ukrasti kot moško denarnico. Zbrali smo nekaj nasvetov za zaščito pred tovrstnimi kriminalci.


  • Preusmerjanje pozornosti

Žeparji izkoriščajo nepazljivost oseb, ki jim nameravajo ukrasti ukrasti denarnico. Pogosto sami poskušajo preusmeriti pozornost osebe, velikokrat pa delajo tudi v skupinah. Medtem ko se eden od njih zaleti v osebo, drugi poseže v torbico. To se pogosto dogaja v trgovinah med čakanjem na blagajni. Velikokrat skušajo preusmeriti pozornost tudi s prerekanjem, izzivanjem prepira ali podobnim izpadom.

  • Pristop neznanca

Bodite pozorni, kadar vas neznanec vpraša, koliko je ura ali prosi za napotke, kako priti do določenega kraja. Tatovi pogosto uporabljajo ta pristop, da ocenijo svojo žrtev. Previdnost vsekakor ne bo odveč tudi pri pogovarjanju po mobilnem telefonu na javnih mestih.

  • Parkirišča

Na parkiriščih tatovi pogosto pristopijo k ženski, ki je sama v avtu. Prijazno ji povejo, da ima prazno pnevmatiko, da iz avta pušča olje ali opozorijo na svežo poškodbo vozila. Ko žrtev izstopi iz avta, da preuči situacijo, drugi tat poseže v avto in ukrade torbico.

  • Dvig denarja na bankomatu

Pri dvigovanju denarja na bankomatih je vsekakor potrebna posebna previdnost. To pa velja tudi za dvig na bančnem okencu. Tatovi pogosto opazujejo dogajanje skozi okna. Če je mogoče, izpolnite obrazec za dvig že doma. Tatovi poznajo barvo obrazcev za dvig denarja, ki jih uporabljajo različne banke.

Držalo za torbico pomaga
pri obrambi pred tatovi.
  • Restavracije

V restavraciji torbice ne obešajmo čez stol, vedno jo imejmo pri sebi. Enako velja za aktovke, nahrbtnike in ostalo osebno prtljago. Tatovi ne bodo spregledali naše sproščenosti in nepozornosti. Obstajajo posebni obešalniki za torbice, s katerim torbico enostavno obesimo na mizo ob svojih nogah. Kako zlahka premeteni tatovi dobijo v roke naše imetje, dobro pokaže blog Varnost ročne prtljage.

  • Prenašanje torbice

Torbico pri hoji obesite čez ramo in nosite na čim krajšem pasu, obrnjeno s prednjo stranjo proti telesu. Če ste oblečeni v plašč ali jakno,nosite torbico pod oblačilom.

  • Služba

Na delovnem mestu svojo denarnico ali torbico zaklenemo v predal mize ali v omarico, da je na varnem mestu, medtem ko delamo.

  • Ključi

Ključe nosite v žepu, ločeno od torbice. Tako onemogočite tatu, ki ukrade torbico, dostop do vašega doma.

Upoštevanje teh nasvetov bo močno zmanjšalo verjetnost, da vam nepridiprav izmakne denarnico ali torbico.

sreda, 19. september 2012

Zakaj bi kupovali mačka v žaklju?

Iz časopisa Sintalček: Predsednik uprave koncerna Sintal mag. Robert Pistotnik o pomenu izbire zanesljivega podjetja za posredovanje na alarm


mag. Robert Pistotnik,
predsednik uprave koncerna Sintal
Najbolj razširjena oblika varovanja v Sloveniji je varovanje objektov s kombinacijo alarmne naprave in izvedbo intervencije v primeru alarma. To storitev ponuja večina varnostnih podjetij in jo hkrati najlažje proda naročnikom, ne da bi se ti lahko predhodno prepričali o njeni kakovosti. Zakaj?

Gre za storitev, ki jo naročnik potrebuje za primer vloma, požara, ropa, … Veliko varnostnih podjetij prodaja storitev intervencije tudi na območjih, kjer njihovi interventi niso prisotni ali pa jih glede na obseg dela ni v dovolj velikem številu. Tako naročnik plačuje storitev, ki ne bo izvedena ali pa bo izvedena nestrokovno. Kakovost storitve pa lahko ugotavlja šele, ko se mu neželeni dogodek pripeti. 

Sintal s storitvijo intervencije v primeru tehničnega alarma varuje več kot 15.000 objektov. Še vedno smo edini, ki to storitev izvajamo na celotnem območju Slovenije. Samo Sintal ima dva lastna varnostno-nadzorna centra, ki ju zahteva predpisani standard, in le mi v skladu z zahtevami stroke uporabljamo radijske komunikacije na celotnem območju države.

Intervencijski tim koncerna Sintal sestavlja 53 intervencijskih skupin. Več kot 280 strokovno usposobljenih interventov uspešno deluje v še tako odročnih krajih. Za njihov neprestani tehnični napredek skrbi pet razvojnih inženirjev, ki izboljšujejo nadzor nad varovanimi objekti s svojimi inovacijami.

S sistemom uravnoteženih kazalnikov spremljamo odzivni čas interventov na celotnem območju Slovenije. V kolikor na določenem območju zaznamo neprimerne odzive zaradi povečanega obsega dela, dodamo novo intervencijsko skupino. To velja tudi za območja, ki ne bodo nikoli ekonomsko donosna. Na ta način zagotavljamo primerno kakovost ne glede na lokacijo varovanih objektov.

Zlasti v času recesije, ko je zaradi povečane stopnje kriminala premoženje še bolj izpostavljeno, si je pomembno zagotoviti primerno varovanje. Kljub zaostreni gospodarski situaciji nam število novih naročnikov narašča tudi zato, ker jih je veliko spoznalo, da so v preteklosti kupovali mačka v žaklju.


mag. Robert Pistotnik 
predsednik uprave koncerna Sintal