četrtek, 3. januar 2013

Intervju: Milan Hojnik

Vrhunski proizvod narave

Milan Hojnik,
direktor podjetja Radenska d.d.

V osemnajstih desetletjih, odkar je vizionarski doktor Karl Henn "odkril" plemenito vodo v Radencih, je Radenska s tremi srci v Sloveniji in prek meja dosegla malodane kultni status.  


V podjetju Radenska d.d. se zavedajo, da imajo v rokah izjemno darilo narave. Kot dobri gospodarji hkrati poskrbijo, da bo voda neoporečna tudi v prihodnje, in za to, da to bogastvo narave pretočijo v tržno zanimive oblike. Pogovarjali smo se z direktorjem Milanom Hojnikom, ki je direktorske vajeti prevzel lani.

Na katere pijače prisegate v prazničnem času? Je to Radenska s tremi srci ali v zimskem mrazu vendarle bolj prija kozarec kuhanega vina? 
Radenska Classic je vedno prava izbira. Ima pa Radenska v svojem portfelju vrsto proizvodov, ki "pašejo" tudi v zimskem času, kot na primer Radenska Plus, Oaza, sadne pijače ACE, Ledeni čaji in seveda negazirana naravna mineralna voda Radenska Naturelle.
Radenska na praznični mizi ob svečanem obedu – bi rekli, da je to običaj Slovencev?


V portfelju podjetja Radenska d.d. je vrsta pijač.
Radenska je sinonim za kakovost in vrhunska vsebina je potrjena z mnogimi kliničnimi študijami in priznanji tako doma kot v tujini. Lahko smo ponosni, da je narava prav v našem koncu Slovenije ustvarila vrhunski proizvod, ki ga s ponosom postavimo na mizo v kateremkoli času in ob kakršnikoli priložnosti.

Voda iz izvirov, kjer Radenska polni pijače, je izjemno kakovostna, menda jo pred zunanjimi vplivi ščitijo praktično neprepustne glinene plasti. Torej vas ujme, ki so divjale po Sloveniji v začetku novembra, niso prizadele? Kaj pa lahko vpliva na kakovost vode; katerih zunanjih vplivov se bojite?
Res je, vode v radenskem vrelčnem območju so zavarovane pred zunanjimi vplivi z neprepustnimi glinenimi plastmi. Ujme, ki so divjale po Sloveniji, nimajo na prepustnost glinenih plasti nobenih vplivov. Na kakovost bi lahko imeli vpliv tektonski premiki, ki bi trajno vplivali na položaj vodonosnikov in s tem tudi na vsebino samo. Ne glede na to, da poznamo strukturo zemeljskih plasti, ki se nahajajo nad vodnimi viri, redno spremljamo kakovost našega bogastva tako v lastnih laboratorijih kot tudi v zunanjih institucijah. Kakršnakoli sprememba v sestavi vode bi pomenila alarm, ki pa ga na srečo do sedaj še ni bilo. 


Polnilnica Radenske v Radencih


Navezujoč se na prejšnje vprašanje - ali je nemara večja grožnja kot okoljski vplivi huda konkurenca? Kakšna je pozicija izdelkov Radenske med ponudniki pijač danes? S kakšnimi prijemi, strategijo se spopada s hudo konkurenco na tem trgu? 
Konkurenčni boj je na trgu iz dneva v dan večji in izrazit prav na področju brezalkoholnih pijač in embaliranih voda. Določena mera konkurence je potrebna, saj sili podjetja v nenehni razvoj in v zagotavljanje vrhunske kakovosti. Radenska pri razvoju proizvodov in tehnologij stopa v korak s svetovnimi trendi. Osnovno vodilo razvoja izdelkov Radenske je zagotoviti po vsebini vrhunski proizvod, pripravljen po zahtevah in željah končnega potrošnika.

Osnovna sestavina v brezalkoholnih pijačah Radenske, ki je je tudi največ, je naravna mineralna ali izvirska voda. Pri pijačah je večkrat ravno ta sestavina, ki je ključna, premalo poudarjena, čeprav je je v pijačah od 90 do 95 odstotkov. Konkurenčne prednosti proizvodov, vsebino, tradicijo in kakovost poudarjamo tudi pri tržnem komuniciranju.


Voda radenska Naturelle
Kako Radenska stopa na sodobne trženjske in tržne poti? 
Pri tržnem komuniciranju in pri BTL (beyond trade line) aktivnostih imajo poleg klasičnih medijev čedalje večji pomen spletni mediji, predvsem Facebook, tudi YouTube, v pripravi je uporaba QR kod; vedno pa pri pripravi media plana upoštevamo ciljno skupino potrošnikov, ki jim namenjamo proizvod. Seveda pa ne zanemarjamo klasičnih trženjskih poti oz. medijev, saj za potrebe tržnega komuniciranja namenjamo 9% celotnih prihodkov.

Nekateri proizvajalci vode (npr. Evian) izdelujejo luksuzna pakiranja svojih vod za posebne priložnosti. Menite, da je steklenica radenske lepo darilo? 
Radenska je dovolj prestižna znamka, da je lahko tudi odlično darilo. V ekskluzivnem paketu skupaj s primernimi kozarci smo jo že uporabili za namen novoletnega obdarovanja.

Kateri so torej vaši prestižnejši izdelki? 
Nedvomno sta to Radenska Classic in Radenska Naturelle v stekleni embalaži prostornine 0,25, 0,5 in 0,75 litra. Osebno stavim na naši mineralni vodi v 0,75-litrski steklenici, kjer gladke linije embalaže predstavljajo čisto eleganco, ki si jo tako kakovostni vodi, kot sta Radenska Classic in Naturelle, tudi zaslužita.


Klasična radenska s tremi srci
Kot tudi sami pravite, je najboljša embalaža še vedno steklena. Bi svojim otrokom dali piti radensko iz plastenke? 
Svojemu otroku bi definitivno dal piti tudi pijačo iz plastenke. Najbolj seveda zaupam proizvodom Radenske, ker plastenke izdelujemo sami in imamo vhodni material in tehnološki postopek izdelave pod strogim nadzorom lastnih in zunanjih laboratorijev.

Ob imenovanju ste dejali, da če je prodaja dobra, so zadovoljni tako lastnik kot zapos-leni. Kaj pa obratno, je moč zadovoljstvo zaposlenih prevesti v poslovno uspešnost?
Dejstvo je, da uspešnega podjetja brez dobrih in zadovoljnih sodelavcev ni. Pravijo, da so zapos-leni poleg blagovnih znamk največje bogastvo podjetja. To nedvomno drži tudi za Radensko, zato kaže prav njim v letih, ki so pred nami, posvetiti največ pozornosti. Radenske brez enih ali drugih ne bi bilo oz. bi bila, če že drugo ne, povsem drugačna.

Kaj podjetju pomenita varovanje, varnost? Kako ocenjujete sodelovanje s Sintalom?
Nedvomno je varovanje in posledično varnost podjetja eno izmed pomembnih vprašanj v vseh podjetjih, še posebej pa v tistih, kjer izkoriščamo naravna bogastva in jih spreminjamo v kakovostne izdelke, ki jih ponujamo potrošnikom. S Sintalom smo začeli sodelovati v septembru letošnjega leta, glede na ugled vašega podjetja pa sem prepričan, da bo sodelovanje odlično.


pogovarjal se je Grega Zakrajšek

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Za objavo komentarja po vnosu teksta izberite profil iz spodnjega spustnega seznama in kliknite gumb Objavi.

Prosimo, da pri komentiranju upoštevajte pravila strpne razprave.