Kjuče pod ključ
Denarnic, ključev, torbic,... tudi v pisarni ne puščamo brez nadzora. |
Veliko je podjetij, v katerih zaposleni na delovno mesto nosijo osebne predmete, med katerimi so najpogostejši lončki in termovke za kavo, radio, kalkulatorji, USB ključi in podobno.
Določite, katere stvari je sploh dovoljeno in katere morda tudi zaželeno prinašati. Sodelavci naj svoje predmete primerno označijo, na primer z imenom, začetnicami imena ali identifikacijsko številko.
Takojšnje obveščanje o nepravilnostih
Določite osebe, ki jim morajo zaposleni sporočati, kje se nahajajo med delovnim časom. To naj velja tako za primere, ko zamujajo na delo, ko delajo preko delovnega časa, gredo v kopirnico, ven na kosilo ali na sestanek. Ves čas mora nekdo vedeti, kje se sodelavci nahajajo.
Nič neobičajnega ni, da se v obratovanju poslovne stavbe pojavijo nepravilnosti, kot so poškodovane ali utripajoče luči, slabo osvetljeni hodniki, vrata, ki se ne zaklepajo pravilno, razbita okna,… Spodbujajte sodelavce, da o zaznanih nepravilnostih poročajo takoj in ne čakajo na nekoga drugega, da to stori.
Diskretnost za varnost
Rutinsko preverjajte identiteto vsake neznane osebe, ki vstopi v pisarno. Vprašajte, koga iščejo in če lahko pomagate pri iskanju te osebe. Če je komu preveč neprijetno komunicirati z neznanci, naj o neznanem obiskovalcu obvesti varnostno službo ali nadrejenega, da lahko primerno ukrepajo.
Seznanite zaposlene o pomenu diskretnosti na delovnem mestu. Odprt pogovor s sodelavcem o družabnem življenju ali počitniških načrtih lahko nekoga nenamerno oboroži s koristnimi informacijami za izvedbo vloma ali drugega neželenega dejanja. To je lahko naključni obiskovalec, oseba, s katero se sodelavec pogovarja po telefonu, oseba za sosednjim okencem…
Pri nas v službi varnostnik nobenega ne sposti naprej dokler ga ne pride iskat kdo od nas.kar mi je bilo dozdaj čisto pretiravanje. Ampak mi vsaj neznanih tipov ni treba nagovarjat, pa še denarnico imam varnem.
OdgovoriIzbrišiTa clanek je potrebno objaviti v medijih. Govorimo o krajah, ki jih je najtezje nadzorovati se zlasti, ce pri preventivnih dejavnostih ne sodelujejo zaposleni. Pogosto se dogaja, da stranka misli, da ze z najemom varnostnika resuje vse varnostne probleme podjetja. Pa to ni res, tudi sami morajo veliko narediti, ce zelijo vrno okolje. Kot sem ze napisal, pa lahko najvec za varnost v pisarnah naredijo zaposleni.
OdgovoriIzbrišiTočno tako je kot je napisal prejsni komentar. Naročniki mislijo, da lahko varnostnik varuje vse po firmi, zahtevajo pa od njega, da se nahaja na recepciji in še na stranišče ne sme. Kradejo si pa med sabo.
OdgovoriIzbrišiJe pa tudi res, da, ce varnostnik samo sedi na recepciji in ne spremlja dosledno vseh mimoidocih oz. spusca naprej ljudi, ki niso zaposleni in za katere se ne ve, ce jih kdo iz hise pozna (ne glede na to, kaj sicer gost izjavi), se je za vprasat, ce je ta varnostnik primeren za to delovno mesto, zanesljivo pa na tak, pasiven nacin zelo malo ali nic ne pripomore k varnosti objekta!
OdgovoriIzbrišija, če šef ne pride nič pogledat, potem se tudi kašna tevejka najde na receptorskem pultu... prevečkrat videno! ne bi pa rad škode komu delal,nevem od katere firme je bilo
OdgovoriIzbrišiLjudje prevec filme gledate, bi res rad videl kje ima varnostnik TV.
OdgovoriIzbrišiNa varnostnika zanašati se je premalo, ker če ne bomo sami pazili svojih stvari, potem jih tudi varnostnik ne bo obvaroval .. saj veste, prilika dela tatu ...
OdgovoriIzbrišina delovnem mestu se ti lahko zgodi marsikaj, tudi pri nas v firmi je že izginila kaka denarnica, ker nismo imeli urejenih dostopov. Varnost je pomembna.
OdgovoriIzbrišivarnost je pomembna tudi v slućbi, če dopustiš, da se ljudje prosto sprehajajo po prostorih in da lahko vstopa kdorkoli v glavno stavbo, hitro izgubiš nadzor in kako denarnico...
OdgovoriIzbrišiV večini primerov se izkaže, da je bila vzrok za tatvino šlamparija zaposlenih, ker niso sledili nekim varnostnim predpisom. Potem ti varnostnik in zavarovalnica nič kaj ne pomagata, če "domači" pustijo "vrata na strežaj odprta".
OdgovoriIzbrišija nikoli človek ne vem, v kateremgrmu tiči zajec. pri nas smo nekoč imeli nek problem, pa ne vem če so ga potem rešili. v zadnjem obdobju pa se hvala bogu to ne dogaja več
OdgovoriIzbrišiResitev je v tem, da vsak od zaposlenih poskrbi za povecanje varnosti v poslovnih prostorih.
OdgovoriIzbrišiNajbolj zanesljivo je, ce vsak svoje stvari pospravi, shrani, zaklene, predvsem pa jih ne pusca na vidnih in kakorkoli izpostavljenih mestih!
OdgovoriIzbrišiSranje je, če moraš v službi skrbeti še za to, da ti sodelavci česa ne ukradejo. Verjetno pa na Sintalu takih težav nimajo ;))
OdgovoriIzbrišiMi imamo Sintal varnostnika in še kartice-ključe, ki jih je prav tako naredil Sintal, pa nikogar ni strah. In nikoli ne čakamo na vratih, recimo.
OdgovoriIzbrišiSintal je najboljši :)
OdgovoriIzbriši