petek, 09. september 2011

Kako do spoznanja, komu zaupati?

V zadnjem obdobju  je bilo v medijih veliko zapisanega o stečajih varnostnih podjetij,  za katerimi ostajajo dolgovi do  zaposlenih, dobaviteljev in države, hkrati pa puščajo črn madež na dejavnosti.


Za preživetje in rast je potrebna dolgoročna naravnanost
S slabim gospodarjenjem so lastniki in menedžerji podjetja pripeljali do bankrota. Vzroki so lahko različni, zagotovo pa so taka podjetja več trošila kot ustvarila. Preprosto povedano, s cenami svojih storitev na trgu niso pokrivale lastnih stroškov poslovanja. Glede na razmere na trgu sem prepričan, da bo v naši dejavnosti takih zgodb še veliko, saj večina družb ne ustvarja pozitivnega poslovanja, ki je osnova za preživetje in razvoj podjetja. Žalostno je tudi to, da zakonodaja lastnikom in menedžerjem teh podjetij omogoča ustanovitev novega varnostnega podjetja in s tem nadaljevanje agonije  v dejavnosti. Takšnim menedžerjem ni  težko podpisovati pogodb z velikimi zavezami in obveznostmi do svojih naročnikov in zaposlenih, saj že ob podpisu vedo, da je premoženje njihove družbe neznatno, da z ničimer ne odgovarjajo in da bodo lahko kadarkoli ustanovili novo varnostno podjetje.


Zaupanje med vsemi deležniki je v dejavnosti varovanja ključno
Ko potrebujemo zdravstvene, pravne,  ... storitve, praviloma ne izbiramo kateregakoli zdravnika, odvetnika, notarja, saj potrebujemo osebo, ki  ji zaupamo. Tudi pri storitvah varovanja gre za razmerje zaupanja.


V Sintalu smo zaupanja vredni
Uvodne besede  iz  junijskega poročila presoje sistema kakovosti ISO 9001, ki so  jo v Sintalu opravili predstavniki Slovenskega inštituta za meroslovje  in kakovost, se glasijo: ”Sintal  je visoko profesionalen koncern, ki svoje  rezultate dosega s kvalitetnim delom  in spoštovanjem svojih strank kot tudi zaposlenih. Veliko skrb posveča kompetentnosti zaposlenih, sistem vodenja pa so vgradili v svoj sistem poslovanja.”


Na  prvi  vtis  gre  za  preproste  besede,  vendar  se  v  njih  skriva veliko dela vseh zaposlenih. Dve desetletji vlagamo v razvoj podjetja, tudi zato se v času velike gospodarske krize ne ukvarjamo s preživetjem, temveč z razvojem naših družb in kakovostjo naših storitev. Naša prizadevanja zaznavajo tudi naši naročniki, ki nam zaupajo,  in prav zato nam tudi v teh težkih časih s kakovostnim delom uspeva povečevati obseg našega poslovanja.

11 komentarjev:

  1. Zal je med direktorji in lastniki varnostnih podjetij veliko taksnih, ki si ne znajo ali nocejo izracunati koliko stane varnostnik in koliko mora zanj na uro pokasirat, da lahko firma obstane.

    OdgovoriIzbriši
  2. Alarm je kakor avto. Ko se pokvari rabiš servis in hitro intervencijo. Imam alarmni sistem , kjer mi varuje prav fantje iz Sintala. Do sedaj poteka vse krasno in fantje resnično dobro skrbijo za mojo varnost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot narocnik storitev varovanja sem prisel do spoznanja, da je treba tako, kot pri vseh drugih stvareh kvaliteto placat. Je pa tudi res, da placujem varovanje zaradi preventive in je visina stroska za to storitev odvisna predvsem od ozavescenosti mene in okolice, kjer se gibljem oziroma zavedanja, kaksno je stanje v drzavi in kam drvimo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Poznam dva vaša varnostnika in nenehno imata izobraževanja iz različnih tem...( pohvalno ). Pri nas že 6 let nismo imeli sestanke, kaj šele izobraževanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdej sm bil na ponavljalnem izobrazevanju, prvic, od kar sm varnostnik. In nism mogu verjet, kako so se sodolvci ucil in vse skup vzel resno. Sej jest tud, ampak sm mislu, da sm edini pa da sm mal cudn. Pa sploh ne, ful so se prpravlal. Kot da bi zacel bol resno jemat ta poklic. Ful dobr!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, zj...š eno firmo in odpreš novo. Noben problem. Koga pa zanima, kolk si ljudi nategnu, dokler si najcenejši?

    OdgovoriIzbriši
  7. To pa je zalostno, ce drzava podpira take...

    OdgovoriIzbriši
  8. Zal je danes res tako, da pri izbiri varnostne druzbe odloca le cena. Tako bo dokler ne bodo soodgovarjali tudi narocniki varovanja. Bili so ze primeri, ko narocnik ni dobil povrnjene skode zaradi slabega varovanja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ja, in takih primerov bo v prihodnje vse vec, ker varnostne firme ne bojo v stanju vracat nastalo skodo, zavarovalnice pa tudi ne placujejo v nedogled! Ce ne prej, jih bojo cepli pri letni premiji prihodnje leto, tudi teh stroskov pa firme ne bojo v stanju placevat!

    OdgovoriIzbriši
  10. Upam, da narocniki ne bojo predolgo prevec naivni in da ne bojo gledali samo ceno. Ponavadi pa je tko, zal, da se mora najprej nekaj zgodit, potem pa stopi v ospredje vprasanje kvalitete!

    OdgovoriIzbriši
  11. V Sintalu plače niso napihnjene, so pa poštene in še nikoli niso zamudile niti en dan. Samo toliko. Kdor je pa pripravljen še malo naredit, se mu pa prav lepo splača. Me zanima, v katerem zasebnem podjetju se danes dela osem ur. Nobenem!

    OdgovoriIzbriši

Za objavo komentarja po vnosu teksta izberite profil iz spodnjega spustnega seznama in kliknite gumb Objavi.

Prosimo, da pri komentiranju upoštevajte pravila strpne razprave.