torek, 22. april 2014

Profesionalni videonadzor

Hikvisionove pametne kamere

Hikvision, eden od vodilnih globalnih razvijalcev in proizvajalcev varnostne opreme, je pred kratkim predstavil celovito ponudbo pametnih IP (internet protocol; mrežnih) kamer. Zagotavljajo učinkovit prenos in hrambo podatkov ter hkrati najboljšo kakovost slike in uporabniško izkušnjo doslej, kar jih postavlja v sam vrh industrije.


Hikvision: pametne kamere

Takšen razvoj videonadzora je logičen glede na tudi siceršnjo vse večjo povezanost sistemov z IP tehnologijami. Proizvajalci ugotavljajo, kako vse lahko obogatijo svoje IP izdelke. »Nove Hikvisionove kamere postavljajo video-nadzor v okvir profesionalnega, inteligentnega, učinkovitega in praktičnega nadzora. Gre za koncept pametnega varovanja,” je povedal Keen Yao iz Hikvisiona.


Prednosti:


  • Pametna prenos in shramba podatkov
  • Pametno: za večjo kakovost slike
  • Pametno: za učinkovito uporabo
  • Pametna rešitev


Podrobneje na spletni strani koncerna Sintal


torek, 15. april 2014

Intervju s poslovnim partnerjem

Mark Anžur, predsednik uprave Adrie Airways

Mark Anžur, Adria Airways: "Trdno nad oblaki"

Nemalo letalskih prevoznikov po svetu je v zadnjih nekaj letih dokončno parkiralo svoje flote. Predsednik uprave Adrie Airways Mark Anžur nam je med drugim zaupal, kakšne spremembe je uvedla Adria, kaj načrtuje za prihodnost in tudi, kam se z njimi najbolj splača.

Gospod Anžur, v Adrio Airways ste prišli v zanjo težkih časih - zadnja leta so zahtevna za celotno letalsko industrijo. Dejali ste, da bo Adria morala spremeniti svojo poslovno strategijo. Kako? 
Letalska industrija je zelo kompleksna dejavnost, zato je velik izziv voditi takšno podjetje in v njem narediti preobrat. Tudi osebno nimam težav s prevzemanjem nadpovprečnih tveganj. Grem v posel in poskušam iz njega narediti največ. Do določene mere se bomo približali poslovnemu modelu nizkocenovnikov, torej zniževali cene vozovnic in na ta način povečali število turističnih potnikov. 

Seveda pa nameravamo ohraniti tudi segment poslovnih potnikov in potnikov, ki potujejo na povezovalnih letih. Leteti nameravamo z večjimi letali in znižati število letov na posameznih destinacijah, tako povečati zasedenost potniške kabine in posledično zmanjšati stroške.

Kakšno bo leto 2014?
Pričakujemo, da bo še uspešnejše, saj je večina našega poslovanja vezana na države, kjer že beležijo gospodarsko rast. Predvsem pa bomo začeli s polno implementacijo naše nove poslovne strategije. 

Bi še vložili svoj denar v Adrio, kot ste dejali pred časom?
Seveda bi. 

Ponujate in boste ponujali vse cenejše lete, v katera mesta pa se že sedaj najbolj splača z vami in od kakšne cene dalje? 



Celoten intervju lahko preberete v Sintalčku 62.